Rasy

Rasy

Wampir - istota o nadzwyczajnych zmysłach. Wampirem można się stać po gwałtownej śmierci, ciężkich grzechach czy wypicie wampirzej krwi, co jest najbardziej bolesnym sposobem. Charakterystyczną ich cechą są kły oraz długowieczne życie. Przetrwanie zapewnia im różnego rodzaju krew, którą muszą regularnie spożywać. Można je spotkać wieczorem i nocą, gdyż są wrażliwe na światło. Wyrwanie serca wiąże się ze śmiercią krwiopijcy.

Wilkołak- osobniki tej rasy posiadają umiejętność zmiany się wilka. Przemiany dokonać może kiedy zechce czy pod wpływem wielkiego napadu furii. Wilkołactwo trzeba mieć we krwi i je "aktywować". Uaktywnić ją można poprzez popełnienie czynu, który jest sprzeczny z moralnością osoby. Przy częstych przemianach nie starzeją się, co nie oznacza, że nie można ich zabić. Wystarczy przebić płuca srebrnym nożem, mieczem i nasz wróg się już nie zregeneruje.

Anioł/Upadły - skrzydlata istota. Kolor jego skrzydeł oznacza o randze i ewentualnych przewinieniach. Biały kolor oznacza o dobrym sercu, czarny zaś, że zatracił się w furii, żądzach i agresji. Zazwyczaj nieśmiertelne, lecz można je zabić tak, jak zwykłego człowieka.

Zmiennokształtny- potrafią się zmieniać w co chcą i kiedy chcą. Żyją do kilkuset lat. Zabicie przemiany oznacza zabicie pierworodnej postaci.

Czarownik- związany z ziemią i posługuje się magią. Tak jak zmiennokształtny, żyje kilkaset lat. Dobrze zna się na roślinach.

( Rasy będą także dodawane na Wasze życzenia. )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz